პორტფოლიო

საზოგადოებრივ  მეცნიერებათა   კათედრის    2015წ. პირველი  სემესტრის  ანგარიში

   მოგახსენებთ, რომ საზოგადოებრივ  მეცნიერებათა  კათედრაზე  გაერთიანებულია  ისტორია, ჩვენი  საქართველო,  გეოგრაფია,  სამოქალაქო  განათლება, თავდაცვა  და  უსაფრთხოება, საგზაო  ნიშნები და  მსოფლიო  კულტურა. აღნიშნულ     სასწავლო   დისციპლინებს უძღვებიან  პედაგოგები: დალი  ირემაშვილი, ლაურა  გაფრინდაშვილი, ლია  ბინიაშვილი, ეკატერინე ილურიძე,ნინო  ბერიძე, ფიქრია  კახნიაშვილი და  დალი  ძმანაშვილი.
   სასწავლო  წლის  დაწყებისთანავე  კათედრის თითოეული  წევრი  ჩართული  იყო სასკოლო  და  სკოლისგარეშე   აქტივობებში. ოლიმპიადებში, პროექტებში და  ტრენინგ-კონფერენციებში. კერძოდ, სამოქალაქო  განათლების  ეროვნულ  სასწავლო  ოლიმპიადაში  გაიმარჯვა  ორმა მოსწავლემ   თამარ  ჩითინაშვილმა  (მეთორმეტე  კლასი)  და  ზაზა  მანაგაძემ  (მეთერთმეტე  კლასი) მოსწავლეები   გადავიდნენ მეორე  ტურში   და   დაჯილდოვდნენ 50  ლარიანი  ბიბლუსის  ვაუჩერებით.   ქ-ნ  ლია  ბინიაშვილის  მიერ  ,მეცხრე, მეათე  და  მეთერთმეტე  კლასის 30 მოსწავლე მონაწილეობდა  იუსტიციის  სახლის  მიერ  ორგანიზებულ  კონფერენცია  სემინარში, რომელიც  ეძღვნებოდა  ბავშვთა  უფლებებს. 5 მოსწავლე  აგრძელებს სემინარებზე  დასწრებას  ჟურნალისტიკის  და  უფლებათა  დაცვის  სექციებზე..სამოქალაქო  განათლებაში -- მეთერთმეტე  და  მეათე  კლასებში  ჩატარდა გაკვეთილები მომავლის   კლასში, ხოლო  მეცხრე   კლასებში  ე.  წ. იმიტირებული  არჩევნები
  რაც  შეეხება  გეოგრაფიის  ეროვნული ოლიმპიადის  1 ტურში  დარეგისტრირდა 22,  მონაწილეობა  მიიღო  9  მოსწავლემ, აქედან  მეორე   ტურში  გადავიდა  5 მოსწავლე.  ბაქარ   ნინიაშვილი (12 კლასი)  ქეთი  გერგედავა, ზაზა  მანაგაძე, გიორგი  კაციაშვილი, ლია  კაციაშვილი  (11   კლასი)  10   კლასში  ჩატარდასამოდელო  გაკვეთილი ისტ-ის  გამოყენებით. „რასები  და საზოგადოება“გაკეთილი  მოიცავდა  ინდ.  პრეზენტაციებს, დისკუსიას და  მოსწავლეთა  მიერ  მომზადებულ  ინტერვიუებს, ჩაწერილს  როგორც  სკოლაში  ისე საზოგადოებრივ  თავშეყრის  ადგილებზე. ერთ-ერთი  რესპონდენტი  გახლდით  მეც -- დალი  ძმანაშვილი . 23.12.ქ-ნ დალი  ირემაშვილი  ესწრებოდა ორგანიზაცია  „ეკოვიზიონის „ მიერ  ჩატარებულ  სემინარს.  კათედრის   სამი  პედაგოგი  ლია  ბინიაშვილი,  დალი  ირემაშვილი  და  დალი  ძმანაშვილი ესწრებოდა მასწავლებლის  სახლის  მიერ  ჩატარებულ  16  სთ. ტრენინგს თემაზე „კომუნიკაციის  პროცესი  და  მოსწავლეთა მოტივაცია“  ტრენერი---ქ-ნ  ქეთევან  ოსიაშვილი.
   ქ-ნ. ნინო  ბერიძემ მსოფლიო  კულტურის  საგანში,10  კლასებში მომავლის  კლასში  ჩაატარა  გაკვეთილი  თემაზე „ქართველი  ემიგრანტების  ცხოვრება. გაკვეტილის  ორგანიზების  ფორმა  იყო  ჯგუფური  მოსწავლეებმა  წარმოაჩინეს  კვლევის  და  საკითხისადმი  შემოქმედებითი  მიდგომის უნარი.
   ეროვნულ   ოლიმპიადაში ისტორიაში  დარეგისტრირდა  37  მოსწავლე  , გამოცხადდა  15 მოსწავლე, პირველი  ტური  გადალახა  7  მოსწავლემ.  ბერიშვილი  თამარი--10  კლასი.(  პედაგოგი--ლ, გაფრინდაშვილი) ზაზა მანაგაძე, ქეთი  გერგედავა --11 კლასი, თამთა  გასაშვილი, სალომე  ჩიტიშვალი, სოფო  ავსაჯანიშვილი, ბაქარ   ნინიაშვილი---12  კლასი (პედაგოგი  დალი  ძმანაშვილი)
   ქ-ნ  ლ. გაფრინდაშვილმა 19.10. მონაწილეობა მიიღო ინტელექტუალთა  შეჯიბრში „ტვინების  ბრძოლა „  პირველ  ეტაპზე.  აგრეთვე 6 კლასშიჩატარდა  გაკვეთილი  „საქართველოს  ეთნოგრაფიული  კუთხეები“.გაკვეთილი  ჩატარდა  მომავლის  კლასში.  8.12.    მეათე  კლასში ჩატარდა  ინტეგრირებული  გაკვეთილი  „საზღვრებს  მიღმა დარჩენილი  საქართველო’,ტაო-კლარჯეთის  თემაზე, ქართულის  პედაგოგ  თინა  ოქროცვარიძესთან  ერთად. ისტ-ის  გამოყენებით.
   ისტორიის  პედაგოგმა  ეკა  ილურიძემ  5  კლასში  გამოუშვა  კედლის  გაზეთი  „კახეთი  და  მისი  ღირსშესანიშნაობები“ აგრეთვე  გაკეთდა  პრეზენტაციები.
  9  კლასში  წარმოდგენილ  იქნა  სქემატური  კედლის  გაზეთი  „ერთიანი  საქართველოს  მეფეები“ გაკვეთილი  იყო მეტად  ინფორმაციული  ხასიათის.
   ქ-ნ  დალი  ძმანაშვილმა  და  ქართულის  პედაგოგმა  თინა  ოქროცვარიძემ  10  კლასში  წარმოადგინეს  ინტეგრირებული  სამოდელო  გაკვეთილი , ისტ-ის გამოყენებით   თემაზე  „ საქართველოს   ერთიანობის იდეა +  გ. მერჩულეს  „გრიგოლ  ხანცთელის“  მიხედვით გაკვეთილი  მოიცავდა 2  აკადემიურ  სთ. წარმოდგენილი  იყო  ტაო-კლარჯეთის ისტორიული    ძეგლები, მოკლე  პრეზენტაციების  სახით. მოსწავლეებმა აჩვენეს კვლევის  , დროსა    და  სივრცეში   ადაპტირების  უნარი. მაღალი  იყო  მოსწავლეთა  აქტივობა.
   12  კლასში   ქ-ნ  ნინო  ნინოშვილმა  და  დალი  ძმანაშვილმა ჩაატარეს  ინტეგრირებული  გაკვეთილი  თემაზე  „ ერის  მაჯისცემას  მიყურადებული   მამულიშვილები“  მ.  ჯავახიშვილის  და  ი.ჭავჭავაძის  შემოქმედების  მიხედვით.
9  კლასში   მოსწავლეებმა  შექმნეს  ორი  ბლოგი  თემაზე „ჩვენ  ვიცავთ  თანატოლების  უფლებებს“. (ხ-ლი  დ.ძმანაშვილი)  ბლოგები  აიტვირთა  განათლების  სამინისტროს  მიერ  მითითებულ  ვებ-გვერდზე  ,ველოდებით  შედეგებს. მინდა  ავღნიშნო  მოსწავლეთა  მაღალი  აქტივობა ამ მიმართულებით. მოსწავლეებმა ინტერვიუები  აიღეს  საზოგადოების  ცნობადი  სახეებისგან. ორივე ბლოგი განვიხილეთ  გაკვეთილზე ისტ-ის გამოყენებით. დისკუსიაში  მონაწილეობდა ქ-ნი  ლია  ბინიაშვილი .
   12  კლასში  ჩატარდა   გასვლითი   ინტერაქტიური   გაკვეთილი  „ქვაში  გაცოცხლებული  ისტორია“ ექსკურსიის  ფორმატში   მოსწავლეები  წავიყვანე    „წერეთლის  ქვებზე“,ვესაუბრე  საქართველოს   წარსულზე  და  თანამედროვე   გამოწვევებზე.
  რაც  შეეხება ქ-ნ  ფიქრია  კახნიაშვილს მისმა  მოსწავლეებმა წამატებით  ჩააბარეს  გამოცდა  და  აიღეს  მართვის  მოწმობები,რაც მისი  შრომის  შედეგია  უდავოდ.
  წარმოდგენილ გაკვეთილებს  და სხვადასხვა  აქტივობებს ახლავს  გეგმები  , ფოტო  და ვიდეო-აუდეო   მასალები. რჩევის  სახით  ვიტყვი, რომ სასურველია  მეტი  ყურადღება  დაეთმოს  მოსწავლეთა  შეფასების  და  თვითშეფასების საკითხებს.
  კათედრა  არის  პედაგოგთა  შემოქმედებითი  გაერთიანება, ვცდილობტ  გაუზიაროტ  ერთმანეთს  გამოცდილება. კათედრის  სხდომაზე  წავიკითხეთ  და  განვიხილეთ  ჟურნალ  მასწავლებლის  სტატია  „ჩემი  პატარა  ზვიგენები“,მასში  მოთხრობილი  იყო  ძნელათაღსაზრდელ  მოსწავლეთა  ადაპტირებაზე  სასწავლო  პროცესში. ჩვენი  კათედრა  მზად არის  ითანამშრომლოს  სხვა  კათედრებთან  ,სხვადასხვა  აქტივობების  განსახორციელებლად. ველოდები  კერძო  ინიციატივებს.

   კათედრის  თითოეული  წევრი  იცავს სკოლის  შინაგანაწესით  გაწერილ  ვალდებულებებს. მუხლჩაუხრელად  შრომობს სწავლა-სწავლების ხარისხის  გაუმჯობესებისათვის. საშუალო  ქულად დაფიქსირდა-„-7 „და  „8“.პროცენტული  მაჩვენებლები  შემდეგნაირად  გამოიყურება:  მაღალი---14,  საშ.  მაღალი---23,  საშუალო--60, დაბალი---3.  კიდევ  ერთხელ  გულით  და სულით  გილოცავთ  შობა-ახალ  წელს გისურვებთ  წარმატებებს.       დ,ძმანაშვილი



2014/5 ს/  წლის  პირველი  სემესტრის  ანგარიში
პედაგოგი----- დ.ძმანაშვილი
საგანი----ისტორია  08.01/2015
   2014  წლის  სექტემბრის   ბოლოს  შევადგინე   კალენდარული,  თემატური   და ინდივიდუალური  სასწავლო  გეგმები. დავისახე  მიზანი  და  დავგეგმე   სხვადასხვა  აქტივობები   კლასების   მიხედვით  ვცდილობდი  მონაწილეობა  მიმეღო  დირექციის  და  განათლების  მიერ   შემოთავაზებულ  აქტივობებში.
  ეროვნულ   ოლიმპიადაში ისტორიაში   პირველი  ტური  გადალახა  6  მოსწავლემ.   ზაზა მანაგაძე, ქეთი  გერგედავა --11 კლასი, თამთა  გასაშვილი, სალომე  ჩიტიშვალი, სოფო  ავსაჯანიშვილი, ბაქარ   ნინიაშვილი---12  კლასი .
  ვესწრებოდი  მასწავლებლის  სახლის  მიერ  ჩატარებულ  16  სთ. ტრენინგს თემაზე „კომუნიკაციის  პროცესი  და  მოსწავლეთა მოტივაცია“  ტრენერი---ქ-ნ  ქეთევან  ოსიაშვილი
  ქ-ნ  დალი  ძმანაშვილმა  და  ქართულის  პედაგოგმა  თინა  ოქროცვარიძემ  10  კლასში  წარმოადგინეს  ინტეგრირებული  სამოდელო  გაკვეთილი , ისტ-ის გამოყენებით   თემაზე  „ საქართველოს   ერთიანობის იდეა +  გ. მერჩულეს  „გრიგოლ  ხანცთელის“  მიხედვით გაკვეთილი  მოიცავდა 2  აკადემიურ  სთ. წარმოდგენილი  იყო  ტაო-კლარჯეთის ისტორიული    ძეგლები, მოკლე  პრეზენტაციების  სახით. მოსწავლეებმა აჩვენეს კვლევის  , დროსა    და  სივრცეში   ადაპტირების  უნარი. მაღალი  იყო  მოსწავლეთა  აქტივობა..
   12  კლასში   ქ-ნ  ნინო  ნინოშვილმა  და  დალი  ძმანაშვილმა ჩაატარეს  ინტეგრირებული  გაკვეთილი  თემაზე  „ ერის  მაჯისცემას  მიყურადებული   მამულიშვილები“  მ.  ჯავახიშვილის  და  ი.ჭავჭავაძის  შემოქმედების  მიხედვით.
   9  კლასში   მოსწავლეებმა  შექმნეს  ორი  ბლოგი  თემაზე „ჩვენ  ვიცავთ  თანატოლების  უფლებებს“. (ხ-ლი  დ.ძმანაშვილი)  ბლოგები  აიტვირთა  განათლების  სამინისტროს  მიერ  მითითებულ  ვებ-გვერდზე  ,ველოდებით  შედეგებს. მინდა  ავღნიშნო  მოსწავლეთა  მაღალი  აქტივობა ამ მიმართულებით. მოსწავლეებმა ინტერვიუები  აიღეს  საზოგადოების  ცნობადი  სახეებისგან. ორივე ბლოგი განვიხილეთ  გაკვეთილზე ისტ-ის გამოყენებით. დისკუსიაში  მონაწილეობდა ქ-ნი  ლია  ბინიაშვილი

   
  
შემაჯამებელი  ტესტი 12 კლასი N 2

1.რა სახელითაა ცნობილი  საფრანგეთის ჩრდილო-აღმოსავლეთ საზღვარზე განლაგებული თავდაცვითი სისტემა?       1ქ.
  2. როდის დაესხა გერმანია თავს სსრკ-ს?      1ქ.
3.ქრონოლოგიური თანმიმდევრობით  დაალაგე ფაქტები ძველიდან ახლისაკენ?   2ქ.
  ა)ნიურბერგის პროცესი
  ბ)თეირანის  კონფერენცია
 გ)იალტის  კონფერენცია
 დ)პოტსდამის კონფერენცია
4.ქრონოლოგიური  თანმიმდევრობით  დაალაგე  ფაქტები  ძველიდან  ახლისაკენ?   2ქ.
   ა)საბჭოთა ჯარების  იერიში მდინარე დუნაის მიმართულებით
   ბ)სტალინგრადის   ბრძოლა
  გ)კურსკის  ბრძოლა
  დ)ბერლინის დაცემა
5.რომელ ბრძოლაში დაიღუპა 70000 ქართველი მეომარი?     1ქ.
   ა)სტალინგრადთან
   ბ)კურსკთან
   გ)ქერჩთან
6.რომელ კუნძულზე აჯანყდა  ქართული ბატალიონი?         1ქ.

7.როდის მოაწერა ხელი ევროპაში კაპიტულაციას  ფერდმარშალმა  კაიტელმა?   1ქ/

8.რომელი  სახელმწიფო  მოღვაწეები  იყვნენ  „დიდი  სამეულის“ წევრები?  1ქ.


აფიშა, პლაკატი, პოსტერი
  











2017
საზოგაოებრივ  მეცნიერებათა  კათედრა

თავჯდომარე--დ.ძმანაშვილი

ახალი  საგნობრივი  სტანდარტის  განხილვა
2016 წ 18.10.

საგანი--სამოქალაქო  განათლება,  პედაგოგი  ლ. ბინიაშვილი
გავეცანი საბაზო საფეხურის პირველად  სამუშაო   ვერსიას. ვფიქრობ  მისაღებია, მიზანშეწონილად  მიმაჩნია  ამ სტანდარტით საგნის  სწავლება.

საგანი--გეოგრაფია  პედაგოგი  დ.  ირემაშვილი
გავეცანი გეოგრაფიის  სტანდარტს  საბაზო  საფეხურზე, მიზანშეწონილად  მიმაჩნია  წარმოდგენილი სტანდარტის  ფარგლებში  საგნის  სწავლება.

საგანი--ისტორია  პედაგოგები  დ.ძმანაშვილი,  ე. ილურიძე, ლ. გაფრინდაშვილი
გულდასმით  გავეცანით  საბაზო  საფეხურის  სტანდარტს. განსაკუთრებით  მისაღებია ის  იდეები, რომლებიც  ჩადებულია კომპლექსური  სწავლებისათვის  და  შემაჯამებელი  დავალებებისათვის.
 ის  მიზანი, რომელიც გათვალისწინებულია  ისტორიის  სწავლა-სწავლების  მისაღწევად, შეძლებისდაგვარად  მოცემულია  ამ  სტანდარტში

1.    მიმართულება: ისტორიული  ინტერპრეტაცია და კვლევა
 განსაკუთრებით მომეწონა  ისტ. საბ. 7
ცოტა  რთულად  დაძლევადი  იქნება  ისტ. საბ. 3

2.    მიმართულება:   ისტორიული  ეპოქის  აღქმა/-ანალიზი
ვეთანხმები  სტანდარტის  სამივე  პუნქტს
3.       მიმართულება:  ღირებულებები  და  დამოკიდებულებები
    ცოტა  ბუნდოვანია  ისტ. საბ. 12
სრულად ვეთანხმები სტანდარტის  შედეგებთან დამაკავშირებელ  კითხვებს, რომელიც  ხელს  უწყობს  კოგნიტური უნარების  განვითარებას
  კომპლექსურ  დავალებებში  განსაკუთრებით  მისაღებია ექსკურსია-გაკვეთილები  მუზეუმებში  და  კვლევის  ჩატარება
  მისაღებია ძირითადი ცნებების  მოცემულობები.
მომეწონა  შემაჯამებელი დავალებების  მრავალფეროვნებაც  და რაოდენობაც. ჯგუფური  მუშაობის  დროს  გარკვეული  დროის  დათმობა (  კვირა, თვე)  და  შემდგომი პრეზენტაციები.

                                                                                                                   პედაგოგი: დ.ძმანაშვილი
კლასი--5
                                                                                                                        
                                                                                                                 მოსწავლეები: ა. რუსენკო
                                                                                                                                                                                            
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა 2


საგანი:  ჩვენი  საქართველო

მიმართულება: დრო  და სივრცე


გრძელვადიანი მიზანი:

მოსწავლეს მოსწავლეს  შეუძლია  დააკავშიროს  ისტორიული  ფაქტები  შესაბამის ეპოქასთან.






მოკლევადიანი მიზნები:

თარიღი
1

·     მოსწავლეს შეუძლია რუკების  და  ატლასის  გამოყენება რუკის  ლეგენდის  ცნება  და ცოდნა;


15.09.15-20.10.16
2


·     მოსწავლეს შეუძლია რუკაზე უჩვენსაქართველოს   მხარეები  სამხარეო ცენტრები, საზღვრების  ცვლილებები სხვადასხვა  ეპოქებში
20.10.145-25.11.16

3



·     მოსწავლეს შეუძლია  ჩამოთვალოს საქართველოს  მოსაზღვრე  ქვეყნები, კავშირი  გარესამყაროსთან. ამოიცნოს  შავი  ზღვის  გამოყენებით  რომელ  ქვეყნებს უკავშირდება

25.11.15-30.12.16




მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა (კლასი, რესურს ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი(მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვ.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1
მასწავლებელი მოსწავლეს სახელმძღვანელოში მიუთითებს მცირე ამონარიდს ტექსტიდან და  მოიძიებს  გეოგრაფიულ  ობიექტებს  რუკაზე და ჩამოთვლის მის  მახასიათებლებს
სახელმძღვანელო
კლასი
პედაგოგი
პედაგოგი

2
მასწავლებელი და მოსწავლე ერთობლივად მოიძიებს  ვიზუალურ მასალას  აღ.თემაზე  ინტერნეტში
რვეული,საწერი კალამი,ინტერნეტი
კლასი
პედაგოგი
პედაგოგი,

3
მოსწავლე  ახდენს ინფორმაციის  კლასიფიცირებას და  საპრეზენტაციოდ  წარუდგენს  კლასს.
სახელმძღვანელო,
დიდი და პატარა რუკები
კლასი
პედაგოგი
პედაგოგი,

4
მასწავლებელი აძლევს მითითებას მოსწავლეს, როგორ  იმუშაოს კონტურულ რუკაზე
კონტურული რუკა, ფერადი ფანქრები.
კლასი,სახლი
პედაგოგი
პედაგოგი,

5
მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეს დავალებას მოახდინოს  კლსიფიცირება საქარტველოს  კუთხეების მაგ: მთა და ბარის რეგიონები.

ბუკლეტი,რვეული,  საწერი კალამი
კლასი,სახლი
პედაგოგი,მშობელი
პედაგოგი,

6
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეს, რომ მან კლასს გაუზიაროს თავისი  შთბეჭდილებები.

კლასი

პედაგოგი
პედაგოგი,

16—2017  ს/წ.    საზოგადოებრივ  მეცნიერებათა  კათედრის  პირველი  სემესტრის   ანგარიში

მიმდინარე  სასწავლო  წლის  პირველ  სემესტრში  საზოგადოებრივ  მეცნიერებათა  კათედრამ   იმუშავა   ნაყოფიერად. წლის  დასაწყისშივე  განვიხილეთ  ახალი  საგნობრივი  სტანდარტი. . ყველა  პედაგოგმა  შეავსო  თვითშეფასების  კითხვარი და  სამოქმედო  გეგმა.. დავაფიქსირეთ  ჩვენი   კომენტარები  შეფასების  სქემის ცვლილებებთან  დაკავშირებით. შედეგების  ანალიზმა   აჩვენა  რომ  კათედრაზე საშ. ქულა  არის  7’.  მაღალი  აკადემიური  მოსწრება  აქვს  28%. საშ, მაღალი  26 %. დაბალი მოსწრება  7 %. დანარჩენი  საშ. მოსწრება. საშინაო დავალების  და  საკლასო დავალების  კრიტერიუმებში მოსწრების მაჩვენებელი  უფრო  მაღალია  ვიდრე  შემაჯამებელ სამუშაოებში. ეს  სამუშაოები  ყველა  პედაგოგმა შეასრულა  ვადების  და  განსაზღვრული  რაოდენობების  დაცვით. საკითხები  შედგენილი  იყო  საგნობრივი  სტანდარტის  შესაბამისად და შეფასებებული  შეფასების  კრიტერიუმების  დაცვით. შემაჯამებელი  დავალებების შედეგების  ანალიზმა  აჩვენა  რომ  მოსწავლეებს  უჭირთ  სააზროვნო  ღია  კითხვებზე  პასუხების  ნათლად  და მკაფიოდ   ჩამოყალიბება.
  კათედრამ  აქტიური  მონაწილეობა  მიიღო  ეროვნულ  საგნობრივ  ოლიმპიადებში.
სამოქალაქო  განათლების  ოლიმპიადაში  პედაგოგი-- ლ. ბინიაშვილი.  9—12  კლასის  32  მოსწავლემ  მიიღო  მონაწილეობა . გაიმარჯვეს  12  კლასის  მოსწავლე  გიორგი  გელანტიამ  და 9  კლასის  მოსწავლემ  სოსო  ჩინჩალაძემ. აღნიშნულმა  მოსწავლეებმა  მიიღეს ფასიანი  საჩუქრები. გეოგრაფიის ოლიმპიადაში  მონაწილეობა  მიიღო  47  მოსწავლემ . პირველი  ტური  გადალახა 15  მოსწავლემ. 10  კლასი--ქეთევან  კუჭაძე, მარიამ   ჟვანიამ,   ლიზი  ლომთათიძე,  თამარ  კვაჩაკიძე, დონი  მიმინოშვილი, ნია  ძამელაშვილი,  შოთა  ბერიშვილი,  11  კლასი---ზვიადი  დარასელია,  თათია  ოდიშელიძე  მარიამ  ჩუთლაშვილი, ანასტასია  გორგასლიძე, ლაშა  ცხვედაძე, თამარ  გაბაძე, თაყნიაშვილი  ნიკა,  სიმსივე  ნინო. რეიტინგული  სიის  მიხედვით მეორე  ტურში მონაწილეობას  მიიღებენ ქეთევან  კუჭაძე, თამარ  ქვაჩაკაძე,  დონი მიმინოშვილი, ლიზი  ლომთათიძე. ისტორიის  ოლიმპიადაში მონაწილეობა  მიიღო  29  მოსწავლემ ( დალი  ძმანაშვილი---4  მოსწავლე)  მეორე  ტურში  გადავიდა  10 კლასოს  მოსწავლე  ლიზი  ლომთათიძე  --პედაგოგი  ლაურა  გაფრინდაშვილი.
  რაც  შეეხება  დანარჩენ სასკოლო  თუ  სკოლის  გარე  აქტივობებს.  9.12  10  კლასში ჩატარდა ღია  გაკვეთილი სამოქალაქო განათლებაში . მოსწავლეებმა  წარმოადგინეს  5  პროექტი,  1. „ დისკრიმინაცია  ადამიანთა შორის“ (  ლ. ლომთათიძე)  2. „  შიდსი“ (აბრამიშვილი, კუჭავა) 3.   „მათხოვრობა  ქუჩაში“(  კუჭაძე, შერაზადიშვილი.  ჟვანია) 4.  ალკოგოლი“ ( დ.  მიმინოშვილი)  5. „ ნარკოტიკი“  ( გ. ქშუტაშვილი)
10  კლასში  10  მოსწავლემ  დაწერა  რეფერატი  არასამთავრობო  ორგანიზაციის შესახებ.
გეოგრაფიის  პედაგოგი  დალი  ირემაშვილი  მონაწილეობას  იღებს  მასწავლებელთა  და სკოლის  დირექტორთა  პროფესიული  განვითარების ტრენინგში.
5  კლასის  მოსწავლეებმა  პედაგოგი  ეკა  ილურიძე  23.12. განახორციელეს  პროექტი   გაკვეთილი  „  ახალი  წელი  გვაერთიანებს“ მოსწავლეებმა წყვილებში  და  ჯგუფებში  მოძიებული  ინფორმაციის  საფუძველზე  ისაუბრეს  საახალწლო  ტრადიციებზე  საქართველოს სხვადასხვა  კუთხეების   მიხედვით და  აგრეთვე  საზღვარგარეთ  საახალწლო  ტრადიციებზე. გაკვეთილზე მოწვეულები იყვნენ პედაგოგები სკოლის  დირექცია  და  მშობლები. ღონისძიება იყო  მრავალფეროვანი  და  საინტერესო, გამოუშვეს  ასევე  კედლის  გაზეთი.
პედაგოგ  დალი  ძმანაშვილის  ხელმძღვანელობით,  6 კლასის მოსწავლეები  10. 10  . მონაწილეობას იღებდნენ  გასვლით  ექსკურსია  გაკვეთილში  სამთავროს  სამაროვანზე. მოსწავლეებმა არქეოლოგებთან ( გ. ჩადუნელი, მ. კვეკესკირი)  ჩაატარეს  იმიტირებული  გათხრები  და  მოძიებული აქტე-ფაქტების მიხედვით ადგილზე  ჩაატარეს  კვლევითი  სამუშაოები . ყველა  მოსწავლემ  დაიმსახურა  სერთიფიკატი და  წამოიღეს  სამახსოვრო საჩუქრები. გვაქვს  გაკვეთილის  ამსახველი  ვიდეო  და  აუდეო  მასალა. გვინდა  შემდეგშიც  დავნერგოთ გასვლითი  გაკვეთილების  პრაქტიკა ეროვნულ  მუზეუმებში და  სხვაგან.
 5 კლასში ჩავატარე  პროექტი  გაკვეთილი  „  თამარ  მეფე“ ჯეოსელის  კლასში. გაკვეთილში აქტიური  მონაწილეობა  მიიღეს  ინკლუზიურმა მოსწავლეებმა ა. რუსენკომ  და  გ. ქობალიამ  ორივემ  წარმოადგინა  ვიზუალური  მასალა  და მოძიებული  ინფორმაცია.გაკვეთილიპოვერ-პოინტის ფორმატში  ატვირთულია  პირად  პორთტფელიოში.

    8  კლასის  მოსწავლეებთან  ერთად მონაწილეობას   ვიღებ  იუსტიციის  სამინისტროს  ეროვნული  არქივის  საგანმანათლებლო პროექტში  „ საქართველოს პირველი დემოკრატიული  რესპუბლიკა“ კონკურსი  სამი ეტაპისაგან  შედგება  ჯერ  დავრეგისტრირდით პირველ  ეტაპზე. გმადლობთ ყურადღებისათვის .გისურვებთ წარმტებებს.
ივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი

განმხორციელებელი:  ისტორიის პედაგოგი  დ.  ძმანაშვილი   მოსწავლე   ნ.  ცალანი  ( 8 კლასი )
მიზანი:მოსწავლეს  შეუძლია  რელიგიური  და კულტურული  სისტემების  კლასიფიცირება


მოკლევადიანი მიზნის აქტივობები
ორშაბათი
სამშაბათი
ოთხშაბათი
ხუთშაბათი
პარასკევი

1
მოსწავლე რუქაზე  აჩვენებს იმ ადგილებს, სადაც  წარმოიშვა  მსოფლიო  რელიგიები

06.02.2017
1
07.02.2017
1




10.02.2017
1
13.02.2017
1
14.02.2017
1




17.02.2017
2
20.02.2017
1
21.02.2017
1




24.02.2017
1











2

მოსწავლეს შეუძლია  მსჯელობა რელიგიური  კონფლიქტების  და  ჯვაროსნული ომების შესახებ
06.03.2017
1
07.03.2017
1




10.03.2017
1
13.03.2017
2
14.03.2017
1




17.03.2017
2
20.03.2017
1
21.03,2017
1




24.03.2017
1
27.03.2017
1
28.03.2017





31.03.2017
1

3
მოიძიებს მსოფლიო  არქიტექტურის უმნიშვნელოვანეს  ძეგლებს
03,04.2017
1
04.04.2017
1




07.04.2017
1
10.04.2017
1
11.04.2017
1




21.04.2017
1
24.04.2017
1
25.04.2017
1




28.04.2017
1











4
 მოსწავლე აკეთებს  სამოგზაურო ბუკლეტს  და წარუდგენს  კლასს
01.05.2017
1
02.05.2017
1




05.05.2017
1
08.05.2017
1
16.05.2017
1




19.05.2017
2
15.05.2017
1
23.05.2017
1




26,05.2017
1
22.05.2017
1
23.05.2017
1`




02.06.2017
1

 სასწავლო გეგმის მონიტორინგი

განმხორციელებელი:   ისტორიის  პედაგოგი--დ. ძმანაშვილი   მოსწავლე--ა. რუსენკო  ( 5 კლასი)
მიზანი:  მოსწავლეს  შეუძლია  დააკავშიროს   მოსახლეობის  მახასიათებლები გეოგრაფიული  გარემოს  ტიპებთან


მოკლევადიანი მიზნის აქტივობები
ორშაბათი
სამშაბათი
ოთხშაბათი
ხუთშაბათი
პარასკევი

1

მოსწავლე  მსჯელობს  ბუნებრივი  რესურსების  შესახებ
30.01.2017
2


01.02.2017
1


03.02.2017
2
06.02.2017
2


08.02.2017
2


10.02.2017
2
13.02.2017
1


15.02.2017
2


17.02.2017
3
20.02.2017
3


22.02.2017
2


24.02.2017
2

2
მოსწავლეს  შეუძლია საქართველოს დაკავშირება გარესამყაროსთან. კერძოდ  შავი ზღვის ქვეყნებთან

06.03.2017
1


01.03.2017
3


10.03.2017
2
13.03.2017
2


15.03.2017
3


17.03.2017
2
20.03.2017
3


22.03.2017
3


24.03.2017
2
27.03.2017
3


29.03.2017
3


31.03.2017
3

3
მოვიძიებ თ ვიზუალურ  მასალას  გარემოზე  და ეკონომიკაზე საქარ. და ერთი რომელიმე  ქვეყნის მაგალითზე
03.04.2017
1


05.04.2017
2


07.04.2017
2
10.04.2017
2


12.04.2017
2


21.04.2017
2
24.04.2017
2


19.04.2017
2


28.04.2017
2
01.05.2017
1


26.04.2017
3





4
მოსწავლეს  აკეთებს  პრეზენტაციებს კლასთან წერილობით
01.05.2017
2


03.05.2017
2


05.05.2017
2
08.05.2017
2


10.05.2017
2


19.05.2017
1
15.05.2017
2


17.05.2017
2


02.06.2017
1
22.05.2017
3


24.05.2017
2






უალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი

განმხორციელებელი:   ისტორიის  პედაგოგი--დ. ძმანაშვილი   მოსწავლე--გ.ქობალია ( 5 კლასი)
მიზანი:  მოსწავლეს  შეუძლია  დააკავშიროს   მოსახლეობის  მახასიათებლები გეოგრაფიული  გარემოს  ტიპებთან

მოკლევადიანი მიზნის აქტივობები
ორშაბათი
სამშაბათი
ოთხშაბათი
ხუთშაბათი
პარასკევი

1

მოსწავლე  მსჯელობს  ბუნებრივი  რესურსების  შესახებ
30.01.2017
2


01.02.2017
1


03.02.2017
2
06.02.2017
2


08.02.2017
2


10.02.2017
2
13.02.2017
1


15.02.2017
2


17.02.2017
3
20.02.2017
3


22.02.2017
2


24.02.2017
2

2
მოსწავლეს  შეუძლია საქართველოს დაკავშირება გარესამყაროსთან. კერძოდ  შავი ზღვის ქვეყნებთან

06.03.2017
1


01.03.2017
3


10.03.2017
2
13.03.2017
2


15.03.2017
3


17.03.2017
2
20.03.2017
3


22.03.2017
3


24.03.2017
2
27.03.2017
3


29.03.2017
3


31.03.2017
3

3
მოვიძიებ თ ვიზუალურ  მასალას  გარემოზე  და ეკონომიკაზე საქარ. და ერთი რომელიმე  ქვეყნის მაგალითზე
03.04.2017
1


05.04.2017
2


07.04.2017
2
10.04.2017
2


12.04.2017
2


21.04.2017
2
24.04.2017
2


19.04.2017
2


28.04.2017
2
01.05.2017
1


26.04.2017
3





4
მოსწავლეს  აკეთებს  პრეზენტაციებს კლასთან წერილობით
01.05.2017
2


03.05.2017
2


05.05.2017
2
08.05.2017
2


10.05.2017
2


19.05.2017
1
15.05.2017
2


17.05.2017
2


02.06.2017
1
22.05.2017
3


24.05.2017
2


09.06.2017
2

09.06.2017
2

No comments:

Post a Comment